סיפורי לקוחות

נמרוד

09-09-12, 16:47

מנסים לשכנע אותנו לזנוח את "שוקה" ולעבור לביטוחים ישירים – 5555 תשע מיליון מה שלא יהיה. אני את החשיבות של הסוכן האנושי שאפשר לדבר איתו למדתי כבר לפני הרבה שנים, אבל שבוע שעבר קיבלתי חיזוק, בקטנה. מקרה שהיה, כך היה.

יום חמישי בבוקר, נוסע בג'יפ על כביש 6. מהירות שיוט, רדיו ברקע… פתאום אני מרגיש משהו, לא יודע להגיד מה, והעין יורדת לשעונים ואני רואה את מד החום לא באדום, אלא תקוע בקצה הסקלה. מייד איתות ימינה, יורד לשול ומדומם. אדים קלים עולים ממכסה המנוע. ברור שמשהו לא טוב באופן קיצוני התרחש. אחרי כמה דקות פותח מכסה מנוע, העסק לא חם יותר מדי, אבל אין טיפת מים במערכת… בלי להתעמק יותר מדי ברור שהאוטו לא נוסע לשום מקום. (הרדיאטור נפח את נשמתו).

מזמין גרירה. השעה 11 בבוקר. יש ביטוח כולל שרות גרירה "פמי פרמיום". זה שהיום הלך זה ברור, אנחנו מתחייבים לחילוץ עד שלוש שעות…. אחרי שעה מתקשרים להודיע שהגרר בדרך – אבל הוא יקח את האוטו למגרש בחולון ורק מתישהו "אחר כך" יגרר לאן שאני רוצה, שזה פרדס חנה. זה רחוק מדי, פרדס חנה זה בצפון הרחוק. עכשיו זה ג'יפ, מלא ציוד, זה לא בדיוק משפחטומטית ליסינג. מתווכח פה ושם, מדבר עם אחראית (נראה לי תמיד שהפקידות במקומות האלו משחקות אחת את האחראית עבור השנייה…) אדוני אין מה לעשות. מה איתי? תזמין מונית או תסתדר. ברור לי שאין סיכוי שהג'יפ יגיע לפרדס חנה היום, והמשמעות היא סופ"ש במגרש בחולון. זה לא בשביל הג'יפ המפונק שלי.

אני טיפוס שמשלים עם הגורל, אז די השלמתי, אבל בכל זאת הרמתי טלפון לסוכנת הביטוח, שרון (מאיר רוטברג הוא "שוקה" במקרה שלי). שרון אומרת שככה זה, הם תמיד גוררים בשלבים, ולא לדאוג, המגרשים מקומות בטוחים, אבל בכל זאת היא תנסה לעזור…

אחרי עוד שעה הגרר מגיעה. והפתעה! הוא כן יקח אותי עם הג'יפ, וישירות לפרס חנה למוסך! לנהג הנחמד אין מושג כמובן שהוא מפתיע אותי, אבל טלפון לשרון ומסתבר שכן היתה כאן התערבות עם הממונה האמיתי בחברת פמי, שהבין שכן מכוניות שלא מתאים לגרור לאיזה מגרש בחולון, ושפרדס חנה זה לא מעבר לגבול לבנון אלא בסך הכל 45 דקות נסיעה על כביש 6.

תודה לשרון ומאיר רוטברג, ושוב הוכח שלא שווה לחסוך שקל וחצי בפרמיה, ביטוח עושים אצל מישהו שמכירים.

 

לחץ על התמונה להגדלה