אודותינו

מאיר רוטברג

יושרה, אמינות, נאמנות ומקצוענות – אינם עוד פוסט בפייסבוק, אלא סולם הערכים שלנו.

מיד לאחר שחרורי מצה"ל כקצין צעיר נכנסתי לענף הביטוח והשתלבתי בחברת ציון חברה לביטוח התקדמתי מקצועית תוך כדי גילוי סקרנות שאיפה מצוינות ולימוד בלתי פוסק עד הגיעי לדרג ניהולי כמנהל סניף נתניה,. בשנת 1985 החלטתי לפרוש וייסדתי את "רוטברג ביטוח". שלושה עשורים בביזנס, לימדו אותנו היטב כי אנחנו הביטוח של הביטוח. אנחנו אלה שהופכים  את ההבטחות של חברות הביטוח בפוליסות לכסף המזומן של הלקוח.

תחום הביטוח היה וישאר תחום מסתורי לרוב האנשים. אדם אשר חשוב לו להבטיח את מצבו הכלכלי במצבי סיכון ואף להגן על חייו,  חלילה בעת מחלה קשה, זקוק לאיש מקצוע מהמעלה הראשונה, אשר יוכל לסמוך עליו ואשר יראה בו סמכות מקצועית וערכית בכך שידאוג לו ולמשפחתו.

המשרד משקף את סולם הערכים האישי שלי. יושרה, אמינות, נאמנות ומקצוענות .
ללקוחות שלנו הוכחנו ומוכיחים יום יום  שאנחנו עומדים לצידם ופורעים את השטר בכל מקרה שבו הם ומשפחתם זקוקים לתמיכה הכספית של חברות הביטוח בגין הפוליסות שלהם. אנחנו מקדישים עצמנו להעניק לכל לקוחותינו את הביטחון שלעת צרה, תהיה להם הכתובת והמענה המקצועי והאישי ביותר.

משרדנו דואג להיות תמיד בחוד החנית בענף הביטוח,  עובדי המשרד ואני כבעליו,  נמצאים בהתפתחות מתמדת הן בחזית הטכנולוגית והן בלימוד תמידי לא רק במעקב אחרי התפתחויות בענף הביטוח אלא גם בהיבטים משיקיים כגון מיסוי ופרישה.

בכתבה בעיתון מקומי הוגדרתי כמי שחי על הקצה, המשמעות הינה פשוטה עבורי – אני נשכב על הגדר עבור הלקוחות שלי ובכל מחיר. 

שרון רוטברג

מנהלת מחלקת ביטוח אלמנטרי – פרט ועסקים

22 שנים בענף הביטוח.

דואגת לתפעול מלא ושוטף של כל ההיבטים בתחום האלמנטרי במשרד וזאת לשביעות רצונם של כל הלקוחות הפרטיים והעסקיים. דואגת שכל לקוח, אשר חלילה, נדרש להפעיל את פוליסת הביטוח שלו, יקבל את הטיפול המהיר והמקצועי ביותר, תוך ייצוג הגון מול חברות הביטוח עד למיצוי כל זכויותיו.

האני מאמין שלי: " אנחנו מחויבים לשרות מלא, מהיר ויעיל ללקוחות אך תמיד צריך לזכור שאנחנו נותנים שירות באהבה וברוחב לב בכל עת ומצפים שהלקוחות יבינו ויעריכו את השקעתנו עבורם".

אביטל בן פורת

מנהלת תיקי לקוחות בתחום ביטוחי החיים והבריאות

25 שנים בענף הביטוח.

מטפלת בהפקות ביטוחי חיים, בריאות וסיעוד, מטפלת בתביעות מבוטחים, נותנת שירות לקוחות בכל שינוי או שאלה.

האני מאמין שלי: "הלקוחות שלנו ראויים לטיפול מקצועי, מקיף, מדויק ומהיר. הלקוחות צריכים לדעת שאנחנו  מקצועיים ואמינים והם יכול לסמוך עלינו שיקבלו את השירות הנכון והטוב ביותר עבורם. . אני שם בשבילם".

תמי ברידקי

מנהלת תיקי לקוחות בתחום ביטוחי החיים והבריאות

17 שנים בענף הביטוח

מטפלת בהפקות ביטוחי חיים, בריאות וסיעוד. התמקדות בביטוחים מנהלים ופנסיות. עבודה מול מנהלי חשבונות ורואי חשבון. מטפלת בתביעות מבוטחים בתחום ענף החיים.

האני מאמין שלי: "לראות כל מבוטח כאילו הוא אני עצמי, כל אדם הוא עולם ומלואו – ולכך אני מחויבת".

ורד פינקלס

חתמת אלמנטרי – ביטוחי רכב ושירות לקוחות

25 שנים בענף הביטוח

מבצעת חידושי רכב, מתן הצעות ללקוחות חדשים וקיימים. טיפול בגביה וכל עבודת החיתום – מיגון העדר תביעות, ביצוע שינויים בפוליסות קיימות.

האני מאמין שלי: "לקוח שמקבל שירות טוב ואמין ומקצועי יעריך זאת, יחוש ביטחון ויהיה נאמן למשרד לאורך שנים – מעל הכל אני מקפידה להעניק ללקוחות שאני מטפלת בהם תחושת ביטחון וזמינות לטפל בבקשותיהם".

מירב בן שטרית

חתמת אלמנטרי – דירות, עסקים ותביעות, נסיעות לחו"ל ביטוח עובדים זרים.

27 שנים בענף הביטוח

מטפלת בהצעות לביטוחי דירות ועסקים. מקיימת מכרזים בין חברות הביטוח להגשת הצעות המחיר המחיר הטובות ביותר התפורות למידותיו של הלקוח. הפקה של פוליסות חדשות. חידושי פוליסות למובטחים וותיקים. טיפול בתביעות.

האני מאמין שלי: "אני מאמינה שסוכנות ביטוח נמדדת בהתאמת המוצר לצרכיו של הלקוח ומעל הכל בשעת מבחן, בעת שהלקוח נזקק לשירותינו,  אני עומדת לצידו באמפתיה עד לתום התהליך".